Kocaeli Etkinlikleri


Kocaeli'de Gerçekleşecek Kültür ve Sanat Etkinlikleri. Sergiler, Konserler, Festivaller, İmza Günleri Hakkında Bilgiler

Rock müziğin dikkat çeken isimlerinden Hayko Cepkin yeniden İzmitli hayranlarıyla buluşmak için hazırlanıyor. Hayko 20 Şubat Pazar günü bir kez daha Kocaeli’de hayranları için konser verecek.

20 Şubat Pazar20 Şubat Pazar günü Saat: 19.00 itibari ile İzmit Halk Eğitim Merkezinde Hayko Cepkin hayranları buluşucak.

Bilet Satış Noktaları :
  • Karaman Kırtasiye (Migros Yanı)
  • Kilim Cafe (Belsa Plaza)
  • Ivır&Zıvır Rock Shop
  • Nota Müzik (Sanat Sokağı)
  • Rezervasyon: 0262 323 06 00 – 0536 468 73 54

8 Yorum “Hayko Cepkin İzmit Konseri”

  1. muhammet ali dedi ki:

    dahi gel moruk ya özledik seni 🙂

  2. kb dedi ki:

    daha önceki konserlerine gidememiştim. bu sefer gideceğim harika geçecek 🙂

  3. sakinolmamlazım dedi ki:

    mükemmmmeeeeeeeel bi konser olucak görmek yeter zateeen :))

  4. kb dedi ki:

    biletleri aldık bekliyoruzzz 🙂

  5. sevg dedi ki:

    hey.. meerakım sudur ki halkevinn neresinde olacak konser ?

  6. kb dedi ki:

    halkevinin salonu var orda olur

  7. esra dedi ki:

    bence gayet iyi

  8. elif dedi ki:

    hayko nun tekrar gelmesi çok istiyorum 12 yaşındayım ve uzun zamandır onun müziklerini dinliyorum ve tarzı çok hoşuma gidiyor.Lütfen tekrar gelsin.

Düşüncelerinizi yazın!

Hayko Cepkin İzmit Konseri
Cengiz Kurtoğlu Konseri (3)
  • Sultan: 14temmuz perşembeye geliyor burda çarşamba yazıyor düzeltme yapar misiniz
Kocaeli Üniversitesi Kayıt Belgeleri ve İşlemleri (87)
  • ReWork: Ben hereke m.y.o 2 yıllık kazandım ön kayıt işlemini. Kocaeli Üniversitesinın web sitesinden mi yapıcam...
Kocaeli Fuari Haziran Ayi Konser Programı (27)
  • Enes: Murat DALKILIÇ getirirmisiniz ? Lütfen rica ediyoruz çok iyi olucak ama
Kocaeli Fuarı Lunapark Resimleri (83)
  • tuncay kara: ya burası super kimler yaptıysa gönüllerine sağlık.değerini bilelim arkadaşlar
Tavşancıl Sahil Parkı (13)
  • ferah günsür: tavsancıl sahilinde vaad edilenler yapıldı. kocaeli büyükşehir belediyesine ve dilovası belediyesine...

Ücretsiz Abonelik