İzmit Kocaeli Forum
18 Mayıs 2012, 14:53:01 *
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.

Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz
Duyurular:
 
   Ana Sayfa   Yardım Ara Takvim Giriş Yap Kayıt  
Sayfa: [1]   Aşağı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
Gönderen Konu: 3 Fincan çay  (Okunma Sayısı 143 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
audio-technica
Sistem Robotu
Süper Moderator
BaĞıMLı GeNc
*

Karma 21248
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 54,884


KoCaELiGenCLiK.CoM

kocaeli-genclik@hotmail.com Yakında+İnş. Kullanmıyorum
Site
« : 03 Haziran 2009, 20:48:18 »








            
         
         
         GÜNDE 3 FİNCAN ÇAY KALBİNİZİN DOSTU...

 

Günde 3 fincan çay içen kadınların kalp rahatsızlıklarına yakalanma riski oldukça düşük.

 

 

 

Günde 3 fincan çay içmek kadınlarda kalp hastalıklarını önlüyor. Fakat erkekler için aynı etkiyi yapmıyor. Fransız bilim insanlarının 73 yaşlarında 2 bin 613 erkek ve 3 bin 984 erkek üzerinde yaptığı araştırma ilginç sonuçları ortaya koydu. Günde 3 fincan çay içen kadınların kalp rahatsızlıklarına yakalanma riskinin oldukça düşük olduğu saptanırken erkeklerde ise böyle bir farka rastlanmadı. Uzmanlar günde 2 ya da 3 fincan çay içen kadınların kolestrol seviyelerinin de düştüğünü belirtti. Uzmanlar çayın erkeklerde niçin böyle bir fayda sağlamadığını ise tespit edemediklerini kaydetti.

 

ÖSTROJEN HORMONU

 

Uzmanlar çay yaprağında kemik sağlığı için çok önemli bir etken olan östrojen hormonunun bulunduğunu bunun da kadınlar üzerinde daha etkili olduğunu ifade etti. Araştırmacılar çayı yemek ve kahvaltıyla birlikte içilmemesi konusunda uyarırken vücudun demir emilimini engelliyor. Daha önce yapılan araştırmalarda da yeşil çayın kalp krizinden erken ölümleri dörtte bir oranında azalttığı saptanmıştı.
      
Kayıtlı
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Bu Konuyu Gönder  |  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

MySQL Kullanıyor PHP Kullanıyor Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC XHTML 1.0 Uyumlu! CSS Uyumlu!